هدیه 20،چگونه بهترین هدیه را بخریم ؟

بهترین هدیه |هدیه روز ولنتاین|هدیه زنانه|هدیه مردانه|خرید هدیه |خرید کادو

هدیه 20،چگونه بهترین هدیه را بخریم ؟

بهترین هدیه |هدیه روز ولنتاین|هدیه زنانه|هدیه مردانه|خرید هدیه |خرید کادو

حتما شما هم برای تان اتفاق افتاده است که بخواهید برای کسی که دوستش دارید یک هدیه بخرید ؟
برای خرید هدیه چقدر اذیت شدید؟
چقدر وقت گذاشتید از این مغازه به آن مغازه رفتید تا هدیه خوب متناسب با عللائق طرف مقابل خود خرید کنید ؟
آیا توانستید هدیه مورد نظر خود را که ،طرف مقابل حس رضایت و دوست داشتن کند را به دست آورید؟
با گیفت 20 همراه باشید .
تابهترین هدیه ،بهترین کادو،را برای روز پدر،روزمادر،روز دختر،روز جوان،روز پسر،روز کارمند،روز کارگر ،روزپزشک،روز پرستار و.. را بخرید

گیفت 20،مجموعه ای از بهترین هدایا را به شما پیشنهاد می کند که می توانید از بهترین فروشگاه های اینترنتی با اطمینان خرید کنید .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

همیشه خرید یک هدیه برای کسی که دوستش داریم ویا می خواهیم متناسب باشخصیتش یک هدیه  بخریم ،سخت بوده است گاهی نیز تصمیم گیری برای خرید ما را عصبی و کلافه می کند .چرا که باید انتخابی نماییم که متناسب با شخصیت و سلایق او باشد . با گیفت  20،همراه  باشید  تا به شما درخرید یک هدیه خوب و مناسب برای روز پدر،مادر،کادو ولنتاین،هدیه خاص،هدیه دختر،هدیه پسر و بهترین هدیه کمک کند . 

 راستش خرید هدیه،ظاهراٌ راحت است ولی خیلی سخت است و شاید  هدیه ایی هم که بعد از کلی زحمت و حساسیت خرید نمودیم وقتی به فرد می دهیم ممکن استواکنش خوبی از وی نبینیم. 

در این مقاله  گیفت  20 ،«8 راه خرید هدیه برای کسانی که دوست داریم » را  به شما پیشنهاد می دهد .

  با گیفت 20 همراه  باشید تا بتوانید  یک هدیه  واقعا 20  برای ماخرید نمایید . 

1-پیدا کردن هدایا برای شخصی که شما خوب می شناسید

جهت خرید هدیه  برای چنین فردی شما باید   لیستی از علایق و ترجیحات شخص را تهیه کنید. این هدیه را با نشستن و لیست کردن علاقه و علاقه های شخص ، چه بازی های ویدئویی یا غذای تایلندی مشخص کنید،سعی کنید  موارد و تجربیات خاصی را که شخص به شما گفته است دوست دارد یا از آن لذت می برد بنویسید. 
در نظر بگیرید که آیا فرد درونگرا ، برونگرا یا جاه طلب است. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید بهترین نوع تجربه برای آنها کدام است.
سن آنها را در نظر بگیرید. ممکن است یک فرد 45 ساله نسبت به کسی که 16 سال دارد از هدیه متفاوت قدردانی کند.

شاید  بهترین هدیه  برای یک فرد آقا 45 ساله این باشد  : نگاه کنید 


2- در نظر بگیرید که چقدر به آن شخص نزدیک هستید.

اگر با شخص رابطه نزدیکی دارید ، خواه صمیمی یا افلاطونی باشد ، ممکن است هدیه ای را انتخاب کنید که شخصی تر باشد. اگر با شخص نزدیک نیستید ، ممکن است هدیه ای را انتخاب کنید که مفیدتر یا در دسترس باشد. مثلاٌ:
یک هدیه عاشقانه ، متفکرانه یا احساساتی می تواند برای یک شریک عاشقانه خوب عمل کند. این می تواند یک هدیه تجربه یا حتی تجربه باشد ، مانند یک شام فانتزی.
بهترین دوست ممکن است از نمادی از دوستی شما قدردانی کند. به عنوان مثال ، اگر با هری پاتر پیوند خورده اید ، یک هدیه با مضمون هری پاتر را در نظر بگیرید.
اگر این یک آشنایی باشد ، کارت هدیه همیشه شرط ایمن است. با در یافت کارت  اعتباری هدیه ،ان شخص می تواند هر چه را که دوست دارد برای خود خرید نماید .

 

می توانید بهترین هدیه های مردانه و پسرانه را نیز از اینجا انتخاب کنید 

3-مواردی را که ممکن است فرد به آنها نیاز داشته باشد ، شناسایی کنید.

به مواردی که بسیاری از افراد در زندگی روزمره به آن احتیاج دارند فکر کنید و یا خرید ی که فرد دوست دارد  بخرد و یا  قبلا  یک ویله ای را داشتهاست  حالا  خراب شده است  .این می تواند یک وسیله جدید آشپزخانه باشد که فرد در سال جدید مدرسه به آن نیاز داشته باشد یا یک کوله پشتی جدیدی را که فرد برای آن نیاز دارد. 
به دنبال هدایای عملی باشید که هنوز هم مانند یک درمان رفتار می کنند ، زیرا ممکن است این هدیه از بودجه شخص خارج شود یا ممکن است شخص وقت لازم را برای دریافت این کالا نداشته باشد.

هدیه ای نخرید که بیش از حدو بودجه  طرف مقابل باشد چرا که ممکن است  به عنان  یک توهین  تلقی کنند 
 

4-نگاهی به لیست های خواسته های آنلاین شخص بیندازید. اگر می توانید هوشیار باشید ، سعی کنید لیست های آرزوی آنلاین شخص را جستجو کنید. بسیاری از فروشندگان آنلاین ، مانند eBay و Etsy ، به کاربران این امکان را می دهند که لیست آرزوهای آنلاین مواردی را که دوست دارند یا می خواهند ، تهیه کنند. اگر بتوانید وارد حساب شخص شوید ، می توانید به لیست خواسته های آنها بنگرید و هدیه ای را از آنجا انتخاب کنید. 
اگر نزدیک به آنها هستید ، به حساب او نگاه کنید و اگر فکر می کنید آنها به ذهن شما خطور نمی کنند ، به حساب آنها نگاه خواهید کرد.
اگر شخص لیست آرزوها را ندارد ، به مواردی که ذکر می کند توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر آنها بارها و بارها می گویند چقدر یک کیف پول خاص را دوست دارند ، آن را به عنوان تذکر  ویاد آوری بدان .

 

8 وسیله  سفری برای کسانی که خودرو دارد ،نیازی است که برای مردان بهترین هدیه است 

5-در نظر بگیرید که یک کالای احساساتی به شخص بدهید. شاید شما عکسی از آن دو نفر در کنار هم داشته باشید که می دانید شخص دوست دارد. عکس را قاب کنید و آن را به عنوان هدیه ای احساساتی و متفکرانه که می توانند در خانه خود نشان دهند به آنها هدیه کنید. 
گزینه دیگر این است که وسایلی را تهیه کنید که دارای ارزش احساساتی باشند ، مانند یک سوغات از اولین باری که برای تعطیلات با هم جایی رفتید و آنها را در جعبه حافظه قرار دهید.

 

6-یک تجربه را به عنوان هدیه ترتیب دهید. اغلب ، هدیه دادن یک تجربه می تواند تأثیرگذارتر از دادن یک مورد به یک شخص باشد. این می تواند  ماساژ زوجین ، تاریخ غواصی آسمانی یا شام در رستوران مورد علاقه شخص باشد. به تجربیاتی فکر کنید که شخص را شگفت زده و هیجان زده کند ، زیرا این موارد اغلب باعث ماندگاری می شوند. 
همچنین می توانید در قالب کتاب های صوتی به فرد فاین تجربه را یاد آوری کنید . این به فرد کمک می کند تا زمان یادگیری و گوش دادن به یک داستان خوب را پر کند.

 

7-وقت خود را به عنوان بخشی از هدیه اهدا کنید. اگر فرد غالباً استرس دارد ، بیش از حد کار می کند و یا اوقات سختی را پشت سر می گذارد ، پیشنهاد کنید که می توانید  وقت و زمان خود را  به او اختصاص دهید  این می تواند با انجام تمام کارهای حیاط به مدت یک هفته یا با بیرون بردن بچه هایش برای روز باشد تا او اوقات فراغت را به خودش اختصاص دهد. 
اختصاص دادن وقت شما همچنین می تواند برای افرادی که ناتوانی جسمی یا روحی دارند ، مفید باشد ، زیرا می توانید پیشنهاد کنید که با او برای شام  خوردن بیرون بروید و به او کمک کنید یا برای او یک کار عملی انجام دهید که به تنهایی قادر به انجام آن نیست.

 

8-یک هدیه خانگی درست کنید. هدایای خانگی می توانند بهترین هدایا را رقم بزنند ، زیرا اغلب متفکرانه و مفصل هستند. هدایای خانگی همچنین به گیرنده نشان می دهد که شما وقت و تلاش زیادی را برای هدیه خود صرف کرده اید ، که مطمئناً از آن قدردانی خواهد کرد. مدتی را کنار بگذارید و یک هدیه خانگی را که فکر می کنید شخص دوست دارد ، ایجاد کنید ، مانند محصولات حمام خانگی ، مخلوط شیرینی خانگی یا شمع خانگی. سپس می توانید به یک شخص خانگی یک کالای خانگی اختصاص دهید یا وسایل خانگی را در یک سبد قرار دهید و یک دسته کامل از چیزهای خانگی را به او بدهید.

اگر اشتیاق به پخت و پز یا پخت دارید ، یک گزینه خوب هدیه ممکن است یک دسته از کوکی های تازه پخته شده یا یک پیشنهاد برای تهیه شام برای فرد باشد.

 

گیفت  20  

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی